další PZ

23.09.2017 15:46

Jak se plánovalo, celé léto jsme cvičili a trénovali, abych byl stále lepší a lepší. Abychom nezakrněli, v sobotu 2.9.2017 jsme vyrazili na moje třetí a určitě nejtěžší podzimní zkoušky v životě do Chrudimi. Měla to být příprava na všestranky ve stejném terénu. Po společném honu, kdy si nás psy měli vůdci uvázat, se proti nám rozeběhl sousední fousek a s odhodlaným výrazem se do mě pustil. Panička mě bránila vlastním tělem, ale nebylo to nic platný. Hryzal mě a rval jako smyslu zbavený a pořádně mě pochroumal. Měl jsem prokouslé oba pravé běhy a kůži na levém boku. Krev naštěstí netekla. Udělaly se mi ale pořádné boule. Já jsem ale zaťal zuby a kulhavý jsem pracoval dál. Terény nebyly vůbec jednoduché, kór pro kluka z Vysočiny. Společný hon a vlečky na podmítnutém podmáčeném poli, hledání a dohledávky v řepě plné zajíců. Aporty mě bavily, ale i tam bylo těch pachů hodně. Během dne se mi rány rozležely a bolelo to čím dál víc. Poslední disciplínu přinášení kachny z hluboké vody jsem udělal z posledních sil. Opravdu jsem to celé dal a ještě jsem byl na krásném 3. místě z 10 psů, v I. ceně s 273 body. Panička na mě byla zase náležitě pyšná.