lesní zkoušky a vítězství

25.07.2016 13:56

V sobotu 9.7.2016 jsme jeli zúročit něco z výcviku, co se do mě pokoušela panička v letošním roce dostat. Bylo to takové různorodé a všechno bylo v lese. Teda byli jsme na lesních zkouškách a vydali jsme se do Jihlavy. Od rána nám přálo krásné počasí, sice trochu teplo, ale příjemně. Po rozlosování, kdy mi panička přiřadila krásnou dvojku, jsme šli všichni k ohrádce. To se panička začala trochu obávat, co tam předvedu. Korona byla bohatá a pejsci v ní nejen soutěžící. Ovšem já jsem se zasoustředil, pozoroval jsem paničku, jak hází lišku přes příkop, koronu jsem hodil za hlavu a houpl jsem pro lišku a zpátky. Fanfáry mi troubily za čtyřku. Pak jsme se vydali na klidy na stanovišti, tak jsem si poležel a popásl se trávy a pak už do lesa na barvy. Opět jako vždy jsme na barvách nebyli vylosováni a šli jsme na řadu jako poslední. Na šoulačce jsem sekal latinu a mohli jsme vyrazit na barvu. Jejda to bylo pachů. Ale opřel jsem se do řemenu a vyrazil jsem. Po cestě jsem našel jakousi voňavou modřínovou větev s šiškami, tak jsem to paničce zpestřil tím, že jsem si s ní začal pohazovat. Ta mě ale zprahla a já musel zase pokračovat v čmuchání. Zanedlouho jsem byl u kusu srnčího a panička projevovala nemalou radost. Dostal jsem i mlsku. Pak jsem se celá skupina přesunuli na vlečky, kde jsme se opravdu korzovali po lesní cestě sem a tam a hledali vyznačené vlečky, které ještě nebyly použité. První byla liščí a to jsem se trochu rozmýšlel, jakou rychlostí jí mám vzít, tak jsem zvolil zlatý střed, ale s odhodláním. Vlečka s králíkem mě teda bavila víc. Poslední štací byly drobné disciplíny, dohledávka lišky, králíka a bažanta, vyhánění z houštiny, slídění, ... Vypadá to jako šup, šup, ale chvílemi mi během dne síly ubývaly. Snažil jsem se, jak to šlo. K večeru došlo k vyhlášení a světe div se. Se samými čtyřkami jsem se stal vítězem zkoušek!!!!!! Udělal jsem paničce očividnou radost a je na mě poooořádně hrdá.