MVP Brno

11.02.2015 22:18

Není to sice tradice, ale vyrazili jsme opět jenom s paničkou, protože Korynka je háravka, na Mezinárodní výstavu DUOCACIB v Brně. Výstavním dnem byla zvolena neděle a vyplatilo se. To bylo zase vzrůšo. Nemohl jsem se na chvíli zastavit. Nejvíc by mě ale bavilo, kdyby mě panička pustila v pavilonu z vodítka a já mohl obšťastňovat svými hrátkami ostatní čtyřnohé kolegy. To vodítko prostě pořád nechtělo povolit.

Na výstavu s námi vyrazili brácha Corry se svou rodinkou, kteří nás přijeli navštívit už v sobotu k nám domu. No, do oka jsme si zrovna nepadli, ale snesli jsme se po malém zvukovém pohašteření docela v pohodě. Na hry to ovšem nebylo.

Do výstavního kruhu jsme nastoupili v naposledy v třídě mladých ještě s Achillem Eistereiber. Hodně jsme se napařovali a nakrucovali, ale verdikt pana rozhodčího Pavla Navrátila byl takový, že já jsem dostal V1 CAJC a Corry hned v našem závěsu V2. To bylo radosti, ale nám to bylo vcelku jedno. A protože tu nebyla žádná mladá fenka, ještě mi přisoudili BOJe. Neuvěřitelné pro paničku.