skončila lovecká sezóna

01.02.2016 10:37

Tak nám až v lednu skončila lovecká sezóna a tady je něco málo statistiky z mého prvního roku lovecky upotřebitelného psa. Absolvoval jsem  7 honů – 5 na zajíce do konce roku 2015 a na závěr mě panička vzala 2x do bažantnice. Jejda to byla zábava. Všude se pohybovali ti opeřenci. A i tak jsem musel pracovat v klidu, s rozvahou, poslušně. Vyháněl jsem bažanty z houští, ale nesměl jsem za nimi běhat příliš daleko, ty střelené jsem dohledával a nosil paničce, předávky jsem dotahoval, i když všude okolo lítali a padali bažanti a hlasitě se střílelo. V lečích jsem krásně pevně vystavoval a čekal na střelce. Moc mě to bavilo. Ve svých dvou dnech jsem zvládl práci v bohatě zazvěřeném terénu tak, až to bylo paničce divné. První hon jsem paničce donesl cca 40 bažantů, druhý 10 (dostřelný hon). Super pro praxi. Opravdu ze mě byla panička doslova unešená a ani netušila, co ve mně má.