sraz sourozenců a rodičů

30.10.2015 21:14

V neděli 25.10.2015 si udělali čas a vážili za námi dlouhou cestu páníčci a paničky 4 céčkových Korynčata a Gleníčat. Sešlo se nás teda 5 sourozenců Sára (Cailey), Caira, Coco (Carin) a Corry a já ze 7 i s rodiči. Jééé to bylo akční. Nejdřív jsem u nás na zahradě neoblomně obtěžoval ségru Sáru, na procházce to samé i s bráchou Corrym, ale zrovna u toho jsme se v pohodě snesli. Pak se jeli páníčkové najíst do Pelestrovské hospůdky a po jídle nás čekala cca 5km procházka po Pelestrovských lesích.

Moc děkuju za krásný den všem zúčastněným. Panička se ujistila, že jsme přes zrzouny poznali několik fajn lidí a svěřila odchovánky jen do dobrých a milujících rukou. Všichni jsou velicí sympaťáci. Sourozenci jsou naprostí pohodáři, přátelští (jen Korča si jako matka chtěla udělat své přední místo ve smečce), zvídaví, krásní a vyrovnaní, zkrátka jací mají maďaři být. Jsme pyšní, že jste naši.

všichni

mámá, táta a děti (Sára, Keira, Coco, Kora, Glen, já a Corry)

ségry Sára, Keira a Coco

já s bráchou Corrym a s Korou

Coco

Sára

Corry

Keira a já