uplynulý čas

26.07.2017 13:21

Panička kašle na to, aby se pravidelně chlubila mými úspěchy i neúspěchy. A teď to bude dohánět. Rozhodla se, že to s výstavami nebude přehánět a opravdu mě nikam moc netahá, ale mohlo by to být ještě lepší. Od zimy do léta jsme objezdili pět výstav doma a tři v cizině, dvě na Slovensku a jednu v Rakouskou. Žádných velkých ocenění jsme se nedočkali, ale držíme se většinou ve výborných. Největší pecka a kdy se nám dařilo, byla Krajská výstava v Hradci Králové. Tam jsem si vyběhal krajského vítěze a byl jsem nejhezčím psem VII. FCI skupiny. Na Slovensku jsme potřebovali k šampiónovi SK dostat jednoho CAC, ale místo toho jen V1 a VD1. Tak třeba někdy příště. V Rakousku to bylo lepší a potřebného CACA jsme získali. Teď čekáme, jestli ten vysněný šampion poštou dorazí. O našich výkonech se můžete přesvědčit v záložce „výsledky“.

Zkouškovým cílem toho roku je udělat všestranné zkoušky. Pilně trénujeme od jara. Jako přípravu mě panička vzala na LZ. To bych nebyl já, kdybych na ní zase něco nezkusil. Zkoušky proběhly hladce, až na vlečku s liškou, po které se mi pro kmotru nechtělo a vymýšlel jsem blbiny jako loni na všestrankách. Nakonec jsem se teda hecnul a posudkovou tabulku se čtyřkami jsem nám zpestřil dvojkou z vlečky s liškou. Bylo z toho celkové druhé místo a krásný pohár. Uvidíme, co se mi bude klubat v hlavičce dál.