jaro 2015

21.07.2015 10:16

Teda ta panička je ostuda, tak dlouho se nepochlubila mými úspěchy i neúspěchy. Za posledního čtvrt roku tu bylo rušno. Především proto, že mamka měla další štěňátka a to byl teda doma mumraj. Ale já jsem dělal tu nejlepší a nejtrpělivější chůvu. Vždy jsem prcky zabavil, když bylo potřeba a hrál si s nimi. Mezi tím se ale hledělo i na mě a nenudil jsem se. V květnu jsem byl na dvou výstavách. Panička byla nemocná, tak si mě vzal do parády Karel a jezdil jsem s Vadlejchovými a tátou Glenem. Nejdřív na krajskou výstavu do Hradce Králové a pak na klubovou do Štěpánova. Na krajské výstavě se nám vedlo a zahraniční rozhodčí ze Srbska nás postavil a nejvyšší stupínek mezi maďary a v závěrečných soutěžích to ještě vylepšila p. Ubrová 2. místem VII. FCI skupiny. 

Klubová výstava byla ostřejší, tam jsem vyfásl velmi dobrou od p. Jursy. Ale ten výlet a spaní s Katkou v posteli jsem si moc užil a to bylo to nejlepší. Mezi tím se ale i cvičilo. Moc mě to bavilo, vlečky, dohledávky, pro kačenku do vody, všechno paráda. Tak mě panička přihlásila na podzimní zkoušky na jižní Moravu do Těšan. Pak přišel ten den a to nikdo v době přihlášení netušil, že bude tak šílené vedro. Dejte pokoj, v tom počasí bez stínu a potůčku bylo za těžko i ležet, natož něco dělat. Tak jsem nic nedělal. Ale panička mi to nedaruje :-).