MVP České Budějovice 10.10.2015

14.10.2015 22:18

10.10.2015 jsme se vydali na mezinárodní výstavu do Českých Budějovic. Z let minulých víme, že pan rozhodčí Václavík, který posuzoval Korču před lety a mě loni jako dorosta, je velice přísný a důsledný. Nebylo tomu jinak ani tentokrát. Začalo se psy, třídou mladých a VDčka jen lítala. V mezitřídě V bez titulu a VD, v třídě otevřené 1x V, 5x VD. Paničku to zastrašilo a vyhrožovala mi, že do kruhu ani nepůjdeme, že to nemá cenu kazit si náladu. Ale přišla na nás řada a tak jsme vrazili do kruhu. Oběhli jsme pár koleček, stál jsem jak nejlíp to šlo, strpěli jsme pár přísných pohledů a nakonec jsme si vyslechli verdikt, že se zamhouřeným okem dostaneme V1 CAC!!!! To bylo radosti, teda co se týče paničky. Já nic moc, těšil jsem se, až zase vypadnu z kruhu očuchávat čtyřnohé kolegy. Nejen my jsme měli úspěch. Exceloval i můj taťka Glen z Panských lesů, kdy ohodnocením nejlepší veterán BOV splnil podmínku pro udělení titulu veterán šampion ČR. Moc gratulujeme a jsme pyšní.