MVP DUOCACIB Praha 31.10. a 1.11.2015

12.11.2015 10:51

Moc jsem se těšil na podzimní pražskou výstavu, že si zase pohovím v paneláku u Vadlejchových. A to se mi splnilo. Vyrazili jsem s paničkou na oba dny, sobotu i neděli 31.10. a 1.11. Přivítali jsme se po dlouhém čekání ve frontách na parkoviště s mými mladšími sourozenci a se všemi lidskými kamarády. Do kruhu v otevřené třídě jsem nastoupil s dalšími čtyřmi kolegy. Velké množství koleček v běhu mě teda pořádně znudilo a podle toho jsem se tvářil.  Pan rozhodčí nás všechny seřadil podle pořadí a mě schoval až na konec. Psi pře mnou už měli velmi dobré ohodnocení. Po posouzení všech si to asi rozmyslel a posunul nás na třetí místo s ohodnocením výborný. Spokojenost v té konkurenci musela být. Po výstavě jsme se prošli na krásné procházce v Bohnicích a šlo se povalovat a spát. Ráno jsme opět vyrazili směr ucpané výstaviště. Opět jsme vsadili na třídu otevřenou, ale tentokrát bylo výtek hodně a výsledek VD 3. Panička se zase nad výstavami musím zamyslet. Co bylo upřednostněno jedním rozhodčím v sobotu, mi bylo vytknuto rozhodčím druhým v neděli. Zase ta relativita názoru. Uznávám, že moje výstavní kondice byla tentokrát opravdu slabá. Oba rozhodčí se ale shodli na mé vyrovnané a klidné povaze, kterou vypíchli navzdory exteriéru.

Moc děkujeme za zázemí, trpělivost a všeobecnou podporu Katce a Karlovi Vadlejchovým a paničkám mých Déčkových sourozenců za prezentaci a úspěchy na výstavě (více na https://kora-mok.webnode.cz/news/prvni-vystava-deckaru/)