Oslava narozenin a velký dárek

14.09.2015 16:25

9.9.2015 to byly dva roky, co panička čekala před veterinární klinikou v Čáslavi, až jí dají v krabici těch 7 krásných zrzavých kuliček, odveze si je domů a začne jí a dalším minimálně šesti lidem tak trochu nový život. Byli jsme to my. Milí sourozenci, Coco, Cairo, Cassie, Sárko, Timmy a Corry, užívejte si zdraví, bez něj to nejde, buďte veselí, to nabíjí i ostatní, dělejte páníčkům jenom radost a trocha přiměřeného zlobení taky neuškodí, to svědčí tomu zdraví.

 

A já, místo abych něco dostal, tak jsem spíš rozdával. Ale byl jsem nakonec i obdarován. O co vlastně šlo? Jak už vyznělo dříve, letošní léto bylo ve znamení výcviku a zkoušek. Na jaře se mi nevyvedly podzimky, přes léto jsem se osvěžoval vodními pracemi a teď bylo potřeba snahu všech završit podzimními zkouškami. Panička vybrala pro jejich složení OMS Kutnou Horu dne 12.9.2015. Tentokrát jsem měl svůj den a projel jsem všemi disciplínami, dá se říct, hladce a jenom občas s malým zaváháním. Zprvu jsem se teda trochu plácal mezi psy na společném honu, ale v následujících disciplínách jsme ještě s kolegou irským setrem všem ukázali, jak se správně aportuje a předává pernatá a srstnatá zvěř. V hledání jsem se projevil standardně, četné stopy zvěře mě nijak nerozhodily. Na poslední disciplíně, přinášení kachny z hluboké vody, která mi měla být odměnou, jsem to lehce spackal a chytl „tu třetí trojku“. Ale kdo by co za to dal. Rozhodčí byli mírní, ale ke všem spravedliví. Tentokrát se nám konečně dostalo i pochvaly ze strany korony (už jsme nemuseli poslouchat rady typu, že na mě má panička jít příště s kabelem a při neposlušnosti mě má pořádně zpráskat) a to byla ta nejlepší odměna za celou práci. Celkový verdikt byl I. cena, 288 bodů a celkové 3. místo. Tabulku si můžete zjuknout v záložce dokumenty. Opět jsem se setkali s příjemnými a přátelskými lidmi a to je pro nás oba injekce pro příště.  

Abych se vrátil na začátek k tomu obdarovávání. Udělal jsem paničce oooobrouvskou radost, že jsem byl tak pilný a šikovný a těmito svými výkony jsem splnil podmínky pro uchovnění. Třeba za to nějaký ten dárek někdy dostanu. Samozřejmě na mě panička nezapomněla i s nezdravou ale výbornou mlskou.