víkend 1. a 2. listopadu v Praze Letňanech

05.11.2014 09:49

Tak jsme se konečně trochu oklepali z náročného víkendu a můžeme hodnotit, co jsme všechno zažili. Čekaly nás napínavé chvilky. Poprvé jsme vyrazili na výstavní klání do Prahy Letňan. A nebylo v tom jen předvádění v kruhu, ale i důležitý životní krok – výběr do chovu. Celým časem nás doprovázeli Katka a Karel Vadlejchovi, kteří s námi byli celou dobu na výstavišti a se svojí pohostinností nám poskytli pohodlí jejich domova k přespání. To bylo pro mě asi to nejlepší, protože jsem si mohl hrát s taťkou Glenem a pošťuchovat se se strejčkem Argentem. Nejoslnivější ale byly lavice, gauče a postele, na kterých jsem se mohl povalovat a kterých si doma jen tak neužiju.

A teď už k jádru věci. Oba dny jsme nastoupili ve třídě mladých. V sobotu posuzovala slovenská rozhodčí Jana Janek a nastoupilo se mnou dalších 5 psů. Teda konkurence veliká. Po delším běhání nás paní rozhodčí zařadila na druhé místo a to bylo i pořadí se známkou výborný. Výsledek naprosto ohromující a posudek lichotivý. Malinko jsem teda paničku pozlobil, protože se mi moc nechtělo stát a šponovat se. Raději jsem se občas uchýlil do pohodlného postoje alá houpací kůň. Po posuzování v kruhu jsem byl převelen na důležitější místo, a to na výběr do chovu. Tam už to teda tak růžově nevypadalo, tam mě prozkoumávali víc. Bylo by s podivem, kdybych se líbil všem, ale výsledek zněl „vybrán za kandidáta chovu“ prý s předností vyrovnané povahy a pevných nervů.

Sobotní mise byla u konce a mohli jsme se přesunout na pole s Glenem a Argentem. To byl asi nejlepší bod dne. Moje první noc v pražském panelákovém bytě se mi moc líbila, svezl jsem se výtahem a mohl jsem si udělat pohodlí, kde se mi zalíbilo. A že jsem byl po takovém dni unavený.

V neděli ráno jsme se opět vydali s Vadlejchovými na Letňanské výstaviště. V kruhu před námi bylo posuzováno neuvěřitelné množství kokrů a na maďary přišla řada v jednu hodinu odpoledne. Pak to bylo rychlé. Ze dvou posuzovaných psů mě irská paní rozhodčí Carrol Angie McCarry ohodnotila známkou výborný 2 a mohli jsme jet domu. Posudkový list můžete najít v dokumentech. 

Moc děkujeme za podporu a pražské zázemí Katce a Karlovi, bez nich bychom byli ztracení. Je neuvěřitelné, že se líbím zahraničním rozhodčím a mám vyrovnané výsledky s posudky bez téměř žádné výtky.