výstavní víkend

22.07.2015 20:00

Víkend 18. a 19.7.2015 by se dal nazvat výstavním maratonem. A skončil rozporuplnými výsledky. V sobotu jsme se vydali ještě s Martinou a Fénixem na národní výstavu do Mladé Boleslavi. Věděli jsme, že konkurence bude veliká, ale to, že mi napálí pan rozhodčí Nehyba v mezitřídě VD, to jsem nečekal. Posudek byl pozitivní, ale ve slovním ohodnocení zazněla kritika mé barvy (pche) a maďar by prý měl být sušší. Vždyť jsem před posuzováním ve vodě nebyl (?). A při tom jsem se i v tom šíleném vedru tak snažil. Za nezaslouženou odměnu jsem dostal možnost vyráchání se v Jizeře. Na výstavě jsme se potkali se spoustou přátel a přijeli se podívat i můj nevlastní bratřík Dash s paničkou Denisou. Velice rádi jsme je viděli. Mně bylo ale prostě strašný vedro.

Odpoledne jsme se všichni přesunuli do ubytovacího zařízení nedaleko Mladé Boleslavi a tam jsme si udělali pohodový večer. A co víc, spal jsem u paniččiny postele na koberečku. No a ráno jsme se vydali na další cestu, na národní výstavu do Lubinu, Polska (Krajowa wystawa psów rasowych). Tam panička vsadila na třídu pracovní a vyplatilo se. Dostali jsme CWC. HURÁ. Na polských výstavách se ještě v závěrečných soutěžích posuzuje nejlepší pracovní pes výstavy a to by nebylo, abychom se nezúčastnili, když už jsme tam byli, i přes to šílené neustávající vedro. Soutěže se zúčastnilo 12 psů různých plemen. Tam na mě polský rozhodčí koukal už v předkole a v napínavých bojích nás ocenil na druhé místo. Mohl jsem si zase sednout na bednu a odvážel jsem si tedy veliký pohár za BIS 2 working dog!!!!! Fenix skončil jako první.

Tak jak a podle čeho se vlastně psi na výstavách posuzují?????