zase jedna zkouška za námi

18.05.2018 10:49

Panička zase přišla na věc. Kdybych udělal zkoušku, na které se zadává CACT, mohl bych se ucházet o titul mezinárodního šampiona krásy C.I.B. padal jsem hrůzou, co se zase bude dít. Nebylo jednoduché nějaké zkoušky najít, na kterých se titul zadával. Naštěstí vybrala zkoušky vloh pořádané Klubem chovatelů českých fousku při OMS Mělník 21.4.2018, ale docela mi chybělo, že jsem nemohl nic donést. No nic, proskočil jsem se. I když bylo teda na jaro výjimečné horké počasí, ráno byla ještě rosa v ozimu, tak to šlo. Vítr se točil, tak se mi podařilo blbě nadejít kohouta a kachnu v poli, ale vyprd jsem se na ně a nechal je odlétnout. Z traviny u potoka vyběhl zajíc a toho jsem pár skoky musel zkusit. Kousek dál jsem vystavil kus srnčího a bylo hotovo. Nakonec z toho bylo krásné druhé místo, I. cena, 221 bodů. Moc jsem si to užil.