ZVP II

28.08.2015 08:26

Chtěli jsme si spravit reputaci a vylepšit si výsledek předešlých zkoušek. Teda panička chtěla. No a tak jsme vyrazili na další zkoušky z vodní práce, tentokrát do Kutné Hory. Ukázalo se docela nevýhodné, že nám byl přidělen los č. 1, a tak jsem museli jít první na každou disciplínu a ráno hned do vody. To bych nebyl já, abych něco nespackal. Ranní opar nad vodou se mi nezdál a tak co bych se máchal!!!! Nakonec jsem se teda smočil a svolil k pár tempům. Grrrrrrr panička. Ta se na mě teda zlobila. Raději jsem pak zapojil všechny síly a chuť a pustil jsem se do dalších disciplín s vervou a relativním nasazením. Kachnu z vody jsem přinesl s chutí, ve 3m rákosí, které se za mnou uzavřelo, jsem vlažným tempem a pohodou prohledával, kachnu z něj donesl s krátkým prohledáním dalšího okolí a na stanovišti jsem si pak na volno odpočinul. Dopadlo to nakonec dobře, první cena a 82 bodů.