ZVP

10.08.2015 08:58

V sobotu 8.8.2015 jsme sebrali odvahu do hrstě a po pár dnech výcviku jsme vyrazili na vodní zkoušky do Jihlavy.  Letošní počasí výcviku moc nepřálo, málokterý den klesly teploty pod 30 °C a v noci pod 20 °C. Cvičení vody bylo o to příjemnější. Ani sobotní den nebyl jiný.

Tentokrát mi panička vylosovala číslo 5. Výjimečně nízké, ale stejně předposlední ve skupině.  Jako první šla naše skupina na ochotu k práci v hluboké vodě, což jsem maximálně zkonil. Plavat daleko od paničky se mi nechtělo, a tak jsem si poplavával nedaleko břehu. Když jsem se konečně rozhoupal, že se podívám dál, byl konec posuzování. Za to jsem slízl 1 a ještě špatnou poslušnost. Pak už to šlo jako po másle, přinášení kachny z hluboké vody, dohledávka kachny v rákosí (tady v kopřivách) a hledání v rákosí mi šlo na 4 i s poslušností. Při klidu na stanovišti jsem si uvázaný na řemeni trochu zdříml, rány nerány. Nebýt toho zaváhání u vody, mohl jsem být v I. ceně. Takhle jsme se museli smířit s cenou II. I tak to byl úspěšný den